Venta de uniformes / Uniforms sale

Les recordamos que sigue abierta la venta de uniformes. Hay existencia de todas las tallas para todas las secciones.

La venta está disponible de 12:00 pm a 2:00 pm de lunes a viernes, y sábado de 9:00 am a 1:00 pm.

A partir del miércoles 4 de septiembre no se le permitirá la entrada a la institución a aquellos alumnos que no porten correctamente el uniforme escolar.

Muchas gracias por su apoyo.

We’d like to remind you that the school uniform sale is still open. All sizes are in stock for all sections.

The uniform store is located on the 3rd floor from 12:00 pm to 2:00 pm from Monday through Friday and Saturday from 9:00 am to 1:00 pm.

Please note that on Wednesday, September 4th, those students that are not wearing the school uniform will not be allowed in the classroom.

Thank you for your support.